Ártalmatlan dolognak tűnik, ha rendszeresen megkívánunk egy kis édességet, legfeljebb annyit gondolunk, hogy majd valahogy le kell mozogni a plusz kalóriákat. Ennél rosszabb a helyzet: függőség is kialakulhat. A TED-Ed készített egy remek videót arról…
Az x-százalékkal-többet-adunk típusú promóciók inverzei azok a csomagolásukon „20 (vagy 30) százalékkal kevesebb” feliratot viselő csokoládétáblák, amelyekből készítőik egy-egy „ajándékozós” ünnepre jellemző formát hagytak ki. A kreatív ajándék nemcdak fantáziadús, egyénre és alkalomra szabható, hanem…
A japán desszert még a világ csúcscukrászatában is külön kategória, már nem is a szakmai kreativitásról szól, sokkal inkább a művészetről. A Nendo stúdió naprendszerünk égitestjeiből megalkotott csokoládésorozata talán még annál is több. A különböző…
Harminchét magyar cég mutatkozott be a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága közösségi standján a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán Kölnben, az ANUGA-n. Az október 14-ig tartó, a világ élelmiszergyártóinak teljes spektrumát és legújabb termékeit…
A közösségi oldalak (és különösen az Instagram) térhódítása az élet olyan területein is alapvető változásokat hozott, amiről korábban aligha gondoltuk volna. Átalakultak például a desszertek, hiszen a látvány sokszor már legalább annyira fontos, mint az…
Vége a kizsákmányolásnak? A szárnyait bontogató kezdeményezés azt ígéri, etikus szereplője lesz az igazságtalanságokkal teli csokoládéiparnak. A termesztők munkáját és szakértelmét megfizetik, vezető pozícióba helyezik őket. Állításuk szerint figyelnek a környezetvédelemre és arra is, hogy…
A korábbinál meredekebben esett az élelmiszer-alapanyagok ára a nyár végén, ami később kedvezőbb árakhoz vezethet a boltokban is. A csokira viszont nehezebb sors vár, mivel gondok vannak a nigériai kakaóterméssel. A nemzetközi árupiacokon közel hét…