Harminchét magyar cég mutatkozott be a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága közösségi standján a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán Kölnben, az ANUGA-n. Az október 14-ig tartó, a világ élelmiszergyártóinak teljes spektrumát és legújabb termékeit…
A közösségi oldalak (és különösen az Instagram) térhódítása az élet olyan területein is alapvető változásokat hozott, amiről korábban aligha gondoltuk volna. Átalakultak például a desszertek, hiszen a látvány sokszor már legalább annyira fontos, mint az…
Vége a kizsákmányolásnak? A szárnyait bontogató kezdeményezés azt ígéri, etikus szereplője lesz az igazságtalanságokkal teli csokoládéiparnak. A termesztők munkáját és szakértelmét megfizetik, vezető pozícióba helyezik őket. Állításuk szerint figyelnek a környezetvédelemre és arra is, hogy…
A korábbinál meredekebben esett az élelmiszer-alapanyagok ára a nyár végén, ami később kedvezőbb árakhoz vezethet a boltokban is. A csokira viszont nehezebb sors vár, mivel gondok vannak a nigériai kakaóterméssel. A nemzetközi árupiacokon közel hét…
A Kit Kat gyártója, a Nestlé levédette volna a csokoládébevonatú négyszeletű ostyaszeletet. Az ügyet az Európai Bíróságnak kellett eldöntenie, a Nestlé vesztett. Csokióriások közötti ölre menő vitát döntött el ítéletével az Európai Bíróság.
A csehszlovák csokoládé fogalom. Persze Csehszlovákia sem létezik 1993. január 1-je óta, de sokan még mindig ezen a néven emlegetik a határ túloldalán kapható édességeket. Az Origo szerkesztősége összevásárolt egy szatyornyit, majd végigkóstolták, kiderítsék, melyiket…
Az Oreóról beszélnek a legtöbben a közösségi médiában, a brand ezzel megelőzi a Nutellát, az M&M's-et, a Starbucksot és a Cadburyt is. A csokoládéról folyó közösségi diskurzusokat a NetBase vizsgálta meg tavaly az Egyesült Államokban,…