2025. augusztus 18., hétfő - Ilona
Tanuld meg a tökéletes macaron összes titkát egy valódi francia cukrásztól! A tanfolyam résztvevői elsajátíthatják a macaron és háromfajta krém (vanília, matcha, eszpresszó) készítésének a technikáját! Az elkészült süteményeket természetesen mindenki hazaviheti, hiszen a macaron tökéletes a délutáni teához, az esti tévézéshez, vagy akár ajándéknak is kiváló!
A Museum of Sweets and Selfies egy merész vállalkozás, amellyel egyetlen célja van a 2 ötletgazdának. Kreatív élményt és vidámságot csempészni az emberek mindennapjaiba. A megvalósításban sokat segített az egyik ötletgazda (Lilla) kreatív látásmódja, lendülete, marketinges múltja.
2014-ben állította le Piros Mogyorós legendás magyar csokoládémárka termékgyártását a Mondelez Hungária. Egy magyar, komoly édesipari és kereskedelmi tapasztalattal bíró cég éleszti most újjá annak előállítását és forgalmazását, a korábbi gyártóval kötött megállapodása alapján.
Tesztek és legendák szólnak arról, hogy a magyar cukrosabb, hígabb, rosszabb. De így van? Coca-Colából, Nutellából, Milka csokiból és tonhalkonzervből is megkóstoltuk az osztrákot és magyart. Megdöbbentünk!
Miért kell lehűteni és sokáig kevergetni a cukorszirupot, amikor otthon készítjük el a szaloncukrot? Mi történik a színezőanyagokkal és az ízesítéssel főzés közben? Miért fontos a csokoládéborítás? A Laboratorium.hu ezekre a kérdésekre ad tudományos választ, egyben megadva a házi szaloncukor készítésének receptjét is.
A Magyar Édességgyártók Szövetsége megbízásából készült kutatás szerint a hazai fogyasztók 86%-a tervez szaloncukrot vásárolni – mondta Sánta Sándor, a szövetség elnöke. Az édességekből befolyt nyereség az elmúlt 5 évben megduplázódott, ez annak köszönhető, hogy a mennyiséggel szemben egyre inkább a minőség számít a fogyasztóknak.
A Nestlé lemondott a Szerencsi védjegy használatáról az édesipari termékeknél, így a szerencsi csokoládégyártásnak kizárólagos örököse egy magyar vállalkozás, a Szerencsi Bonbon Kft. lesz, írja az Index. A Nestlé 30 éve vásárolta fel a Szerencsi Csokoládégyárat, amit átalakított, kávé- és kakaóitalpor gyártására állították át, Dr. Takács István azonban meg akarta...
Legsikeresebb kóstolósorozatunk, újra Budapesten kerül megrendezésre, ahol ismét a csokoládéké és a boroké a főszerep. A kóstoló folyamán 8 csokoládét és 8 különböző bort kóstolunk, melyek a lehető legkülönbözőbb módon kerülnek összhangba és egészítik ki egymás karakterét. A kóstoló házigazdái: Tóth Katalin, a Tóth Ferenc Pincészet vezetője,...
A karácsonyi ajándékok beszerzése és elkészítése lassan már nem tologatható tovább. A plázában mászkálás helyett sokkal kellemesebb dolgot ajánlunk.Egyre divatosabb saját kezűleg készített ajándékot adni. Egyrészt az ember kellemesen tölti közben az időt, legalábbis jó esetben, és lehet, hogy a kiszemelt nem drága ajándékot kap, de mindenképpen tudja, hogy...
A nyírfacukor megölheti a kutyákat Az ünnepek alatt sok gazdi elköveti a hibát, hogy túleteti a kedvencét, ami kóros elhízáshoz vezet, ráadásul egyes édesítők kifejezetten mérgezőek. A nyírfacukorból például már kis mennyiség is halált okozhat a kedvenceinknél, de csokoládéval is tilos etetni az ebeket. A kutyák mára családtaggá váltak, velünk élnek a lakásban,...
A sima tej- és étcsokimikulások ideje lejárt, most már egyre több a boltok polcain az izgalmasabb ízvilágú csokoládé, úgyhogy meg is kóstoltuk őket. A jó hír az, hogy egyre kevesebben keresik a silány minőségű, leginkább tortabevonóra hajazó csokimikulásokat, melyek nagyobb büntetést jelentenek, mintha csak virgácsot kapna az ember a csizmájába.
Csaknem négymilliárd forintos forgalmat generál a Miklós-naphoz kötődően értékesített, mintegy 700 tonnányi szezonális édesség – értesült a Világgazdaság a Nielsen piackutató cégtől hétfői számában. A lap arról is írt, hogy az általa megkérdezett hálózatok közel 10 százalékos bővülést várnak tavalyhoz képest.
Csaknem négymilliárd forintos forgalmat generál a Mikulás-naphoz kötődően értékesített mintegy hétszáz tonnányi szezonális édesség. A csokoládémikulások mellett az adventi naptárak is kelendők. A csokoládémikulás az ünnepi szezon favoritja: már tavaly is 435 tonna, több mint 8 millió darab fogyott belőle – közölte a Világgazdasággal a Nielsen piackutató.
Az AJI innovatív ajándékkártyáival a döntés szabadságát adhatja bárkinek! Az AJI kártyák közel 400 üzletben beváltható – olyan tetszés szerint, már 5.000 Ft-tól feltölthető – ajándékkártyák, amelyekkel bármely alkalommal garantált az örömszerzés a születésnapoktól kezdve, egészen karácsonyig.