2025. április 19., szombat - Emma
A Nestlé idén tavasszal Európában is bevezeti a Japánban igen népszerű KitKat Matcha zöld teás változatot. A Matcha zöld teás KitKat csokoládét a Japánban már évek óta kapható több mint 350 variáció egyik legnépszerűbb változata ihlette, amely idén tavasszal már az európai fogyasztók számára is elérhető lesz.
Ki ne ismerné a hatalmas gyümölcsdarabokkal tarkított kézműves csokoládét, a chocoMe-t? Azt azonban kevesen tudják, hogy a nemzetközileg is elismert márka egyszemélyes vállalkozásként indult egy budapesti, XIII. kerületi, apró kis műhelyben.
Szamos László cukrászmesterrel, Szamos Mátyás fiával és a Szamos második generációs képviselőjével a két éve nyílt, Kossuth téri Szamos kávézó felső szintjén, a Csokoládé Múzeumban volt szerencsénk beszélgetni.
Mayer Gábor szerint ma már nem nevezhető innovációnak, ha egy termék 5 százalékkal körtésebb vagy mogyorósabb ízű. Elmondása szerint a Mondelez International világszerte ugyanazokkal az elvárásokkal és standardokkal dolgozik, nincs minőségi különbség az egyes országokban forgalmazott termékek között.
A csokoládé, a gumicukor vagy a fagylalt olyan édességek, amelyeket gyermekkorunk óta szeretünk, és ez felnőtt életünkben is megmarad. Az édességipar olyan üzlet, amelynek célcsoportja nem korlátozódik nemre, korra, társadalmi státuszra, így a növekedése ígéretes, és viszonylag korlátlannak tekinthető.
Európában az elsők között, a németországi bevezetéssel egy időben piacra került a Milka exkluzív táblás tejcsokoládéja, a Milka Dark Milk. Az új termék 40%-os kakaó tartalommal az étcsokoládé gazdagságát és intenzitását ötvözi a Milka alpesi tejcsokoládé lágyságával. A Milka Dark Milk hazánkban három ízvariánsban került a boltok polcaira: az eredeti táblás csokoládé mellett mandulás és sós-karamellás ízben.
A Valentin-napon átadott csokoládét vagy más, alkalmi édességet, szerte a világon romantikus gesztusnak tekintik. A legtöbb országban, kultúrában, az a megszokott, hogy azt férfiak adják nőknek, ami rendszerint egyértelmű párkapcsolati kötődést vagy közeledési szándékot jelez. Japánban azonban – írja a BBC – ez is kicsit másképpen működik.
A csokiimádók is megismerhetik, hogy hogyan és miből is készül a kedvenc csemegéjük. Megismerkedünk a kakaóbabbal, a kakaó növénnyel és a szentjánoskenyérrel is, amiből csokipótlót készítenek. Készítünk, kóstolunk és ültetünk is. A Mesehősök növényei programunk célja, hogy közelebb hozza a gyerekeket a természethez.
A vasúttársaság azt írta, személyesen kérnek tőle elnézést a túlkapás miatt, így is történt. Megírtuk, leszállított egy 74 éves nénit a vonatról a kalauz vasárnap, mert lejárt az igazolványa, amivel bizonyítani tudta volna, hogy ingyen utazhat. Egy utas vett neki jegyet, és így továbbmehetett a vonat.
A Debreceni Református Nagytemplom több mint két mázsás, grillázsból és csokoládéból épített makettjével, csokoládéból kreált játszótérrel és interaktív csokoládé-manufaktúrával várja az édes szájú debrecenieket a fesztivál. Minden eddiginél nagyobb, édes dobásra készülnek Gombóc Artúr debreceni helytartói: a III. Fórum Csokifesztiválra...
Újra Csokoládé Karnevál a Zsolnay Negyedben! Az ország minden részéből érkező csokoládék vására. A látogatók személyesen találkozhatnak a magyar kézműves manufaktúrák csokoládékészítőivel, s megvásárolhatják a még sehol sem látott különleges csokoládékat. Az esemény igazi látványossága egy nagyméretű csokoládétárgy, mely a látogatók szeme előtt készül el a helyszínen.
Tanuld meg a tökéletes macaron összes titkát egy valódi francia cukrásztól! A tanfolyam résztvevői elsajátíthatják a macaron és háromfajta krém (vanília, matcha, eszpresszó) készítésének a technikáját! Az elkészült süteményeket természetesen mindenki hazaviheti, hiszen a macaron tökéletes a délutáni teához, az esti tévézéshez, vagy akár ajándéknak is kiváló!
A Museum of Sweets and Selfies egy merész vállalkozás, amellyel egyetlen célja van a 2 ötletgazdának. Kreatív élményt és vidámságot csempészni az emberek mindennapjaiba. A megvalósításban sokat segített az egyik ötletgazda (Lilla) kreatív látásmódja, lendülete, marketinges múltja.
2014-ben állította le Piros Mogyorós legendás magyar csokoládémárka termékgyártását a Mondelez Hungária. Egy magyar, komoly édesipari és kereskedelmi tapasztalattal bíró cég éleszti most újjá annak előállítását és forgalmazását, a korábbi gyártóval kötött megállapodása alapján.