A 2015-ös karácsonyi szezonban 31 millió darab üreges csokoládéfigura készül a Nestlé diósgyőri gyárában, mely az elmúlt öt évben megduplázta a legyártott karácsonyi üreges csokoládék számát. A cég 30 százalékos piaci részesedésével továbbra is piacvezető…
Minőségben és választékban jelentősen javult az elmúlt években a magyar édességpiac, amelynek értéke már megközelíti a válság előtti szintet – mondta Sánta Sándor, a Magyar Édességgyártók Szövetségének elnöke az MTI érdeklődésére. Emelkedés volt a különböző…
Indulhat a Mikuláscsomag-gyártás: megfelelt a szabályoknak a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) élelmiszer és vegyipari laboratóriumában vizsgált húszféle csokoládé mikulásfigura 2015-ben – közölte a hatóság az MTI-vel. A hatóság akkreditált laboratóriumában azt vizsgálták, hogy a "csokoládé",…
Mikulás-nap alkalmából a Pénzcentrum a mikuláscsokikat vizsgálta meg közelebbről, az ízek mellett pedig ezúttal a csomagolásokat is pontozta. A nagyobb üzletekben hatalmas a mikuláscsoki kínálat, összesen 16 csokit válogattak össze a Pénzcentrum munkatárai, és igyekeztek…
Van, amikor egyszerűen lehetetlen megérteni a japánok gondolkodását: az arannyal burkolt csokis nápolyi is ilyen. A Nestlé a japán piacra szánja a Sublime Gold KitKatet: az újévi, speciális kiadású édesség külső csokoládéját aranyfüsttel borítják be.…
Ártalmatlan dolognak tűnik, ha rendszeresen megkívánunk egy kis édességet, legfeljebb annyit gondolunk, hogy majd valahogy le kell mozogni a plusz kalóriákat. Ennél rosszabb a helyzet: függőség is kialakulhat. A TED-Ed készített egy remek videót arról…
Az x-százalékkal-többet-adunk típusú promóciók inverzei azok a csomagolásukon „20 (vagy 30) százalékkal kevesebb” feliratot viselő csokoládétáblák, amelyekből készítőik egy-egy „ajándékozós” ünnepre jellemző formát hagytak ki. A kreatív ajándék nemcdak fantáziadús, egyénre és alkalomra szabható, hanem…