2019. március 25., hétfő - Irén

Hírek

csokikostoloA Mondelēz International négy darab profi csokikóstolót keres és valószínűleg nagy lesz majd a harc ezekért a pozíciókért, hiszen sok csokiszerelmes álma lehet egy ilyen munkalehetőség. Mondelēz Internationalhez több népszerű márka is tartozik, köztük a Milka, az Oreo, a Green & Blacks és a Cadbury.

nesquickA műanyaghulladék-szennyezettségével kapcsolatos vállalásai alapján a Nestlé elkezdi száműzni termékei csomagolásából a műanyagot. Az első ilyen termék már meg is jelent, ez a papírcsomagolású Nestlé All Natural kakaópor, amely egyébként azért is lehet kelendő, mert csak természetes anyagot tartalmaz.

bonbonierTizenhét nemzetközi elismerés, kiváló ízkombinációk, egyedi dizájn – így lehetne röviden jellemezni a gyerekkori álomból született Bonbonier kézműves csokoládét. Az egyik alapítóval, Csomor Tamással beszélgettünk a Király utcai kis kávézó-csokizó-sütizőben.

kitkat5A Nestlé idén tavasszal Európában is bevezeti a Japánban igen népszerű KitKat Matcha zöld teás változatot. A Matcha zöld teás KitKat csokoládét a Japánban már évek óta kapható több mint 350 variáció egyik legnépszerűbb változata ihlette, amely idén tavasszal már az európai fogyasztók számára is elérhető lesz.

chohcomeKi ne ismerné a hatalmas gyümölcsdarabokkal tarkított kézműves csokoládét, a chocoMe-t? Azt azonban kevesen tudják, hogy a nemzetközileg is elismert márka egyszemélyes vállalkozásként indult egy budapesti, XIII. kerületi, apró kis műhelyben.

szamos3Szamos László cukrászmesterrel, Szamos Mátyás fiával és a Szamos második generációs képviselőjével a két éve nyílt, Kossuth téri Szamos kávézó felső szintjén, a Csokoládé Múzeumban volt szerencsénk beszélgetni.

mondelezMayer Gábor szerint ma már nem nevezhető innovációnak, ha egy termék 5 százalékkal körtésebb vagy mogyorósabb ízű. Elmondása szerint a Mondelez International világszerte ugyanazokkal az elvárásokkal és standardokkal dolgozik, nincs minőségi különbség az egyes országokban forgalmazott termékek között.

csokikA csokoládé, a gumicukor vagy a fagylalt olyan édességek, amelyeket gyermekkorunk óta szeretünk, és ez felnőtt életünkben is megmarad. Az édességipar olyan üzlet, amelynek célcsoportja nem korlátozódik nemre, korra, társadalmi státuszra, így a növekedése ígéretes, és viszonylag korlátlannak tekinthető.

darkmilk2Európában az elsők között, a németországi bevezetéssel egy időben piacra került a Milka exkluzív táblás tejcsokoládéja, a Milka Dark Milk. Az új termék 40%-os kakaó tartalommal az étcsokoládé gazdagságát és intenzitását ötvözi a Milka alpesi tejcsokoládé lágyságával. A Milka Dark Milk hazánkban három ízvariánsban került a boltok polcaira: az eredeti táblás csokoládé mellett mandulás és sós-karamellás ízben.

  • 1
  • 2
  • 3